پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261953
نگاه چانه‌زني در چهارمحال و بختياري جايگزين ديدگاه کارشناسي شده است
تاریخ انتشار : 1402/09/12 09:16:50
نمایش : 647
بازرس‌کل استان چهارمحال و بختياري گفت: در سال‌هاي اخير در اين استان، نگاه چانه‌زني جاي خود را به ديدگاه کارشناسي با ذکر جهت‌ها و شاخص‌ها داده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز، علي احمدي ظهر امروز در آيين تکريم و معارفه رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: در سال‌هاي اخير در اين استان، ديدگاه کارشناسي با ذکر جهت‌ها و شاخص‌ها جاي خود را به نگاه چانه‌زني داده است.

وي با اشاره به اينکه اعتبارات در چهارمحال و بختياري هنوز با استانداردهاي کشوري فاصله دارد، افزود: با اين حال مسئولان ارشد و مديران دستگاه‌هاي اجرايي اقتصادي استان همواره به‌دنبال رفع مشکلات اقتصادي بوده و هستند.

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: خوشبختانه در سال‌هاي گذشته لغزش در مجموعه مديران و کارکنان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري مشاهده نشده است.

احمدي عنوان کرد: چهارمحال و بختياري تلاش کرده است تا در فرايند جذب و توزيع اعتبارات،  الگوي عدالت‌محوري را رعايت کند.

وي با اشاره به اينکه سازمان مديريت و برنامه‌ريزي در تمامي امور مرتبط با دستگاه‌هاي اجرايي دخالت دارد، خاطرنشان کرد: اين سازمان در چهارمحال و بختياري وظايف خود در اين حوزه را به خوبي انجام داده است.

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختياري اضافه کرد: تقويت بيشتر عدالت‌محوري در حوزه توزيع اعتبارات بر اساس شاخص‌هاي کارشناسي از دغدغه‌ها و خواسته‌هاي مديران استان است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html